Цифровізація та клієнтоорієнтованість – основні принципи надання адмінпослуг
опубліковано 01 грудня 2021 року о 11:34

В. о. голови Закарпатської ОДА Петро Добромільський зустрівся з новопризначеним начальником Головного сервісного центру МВС Євгеном Мойсеєнком, щоб обговорити актуальне питання цифровізації роботи Центру, переведення послуг в онлайн-формат та спрощення процедур отримання документів.

«Покращення доступу до якісних адміністративних послуг для кожного закарпатця – одне з головних завдань, яке ставить перед нами Президент України Володимир Зеленський, тож ми продовжуватимемо активно працювати в цьому напрямку», – зауважив Петро Добромільський. 

Євген Мойсеєнко наголосив, що основні акценти у подальшому розвитку сфери надання адмінпослуг – цифровізація та клієнтоорієнтованість.  

За його словами, ще одним кроком у диджиталізації структури став тестовий запуск послуги обміну посвідчення водія онлайн з подальшою доставкою Укрпоштою чи кур’єром. 

«Такі нововведення роблять отримання адмінпослуг ще зручнішим для краян, заощаджують їхній час та позбавляють необхідності відвідувати громадські місця, що надважливо в умовах пандемії», – підкреслив в. о. голови облдержадміністрації.  

У зустрічі також взяв участь заступник очільника області Олександр Пацкан. Він наголосив, що впровадження новітніх цифрових технологій у різних сферах життєдіяльності громад краю перебуває під особливим контролем керівництва Закарпаття.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux