Електронне звернення

Як надіслати електронне звернення

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.

На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

  • порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
  • не вказані дані, які обов'язкові для заповнення картки заявника;
  • у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
  • містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.

Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.

Перехід до форми для подання електронного звернення: http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/ (Урядовий контактний центр), сервіс "Інтернет приймальня" облдержадміністрації https://oda.carpathia.gov.ua/storinka/elektronne-zvernennya


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux