Як надіслати електронне звернення
Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.
У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.
На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.
Звернення не приймається до розгляду, якщо:
Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.
Фактом подання електронного звернення заявник погоджується на обробку його персональних даних.
Перехід до форми для подання електронного звернення: http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/ (Урядовий контактний центр).
Електронне звернення також можна надіслати на електронну адресу - wz_oda@carpathia.gov.ua
Використання та оброблення персональних даних, одержаних від заявника, здійснюється відповідно до Закону України „Про захист персональних даних”, фактом подання електронного звернення заявник погоджується на обробку його персональних даних.