Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли

до Закарпатської облвійськадміністрації протягом І кварталу 2025 року

       Протягом І кварталу 2025 року на адресу керівництва обласної військової адміністрації надійшло 1224 звернення, що на 190 менше відповідного періоду минулого  року. Із них: усних – 2, ( телефонних  – 25  ( І квартал 2024 р. – 10), письмових – 1197  (І квартал 2024 р. – 1292). Зареєстровано  95  електронних звернень  (І квартал 2024 р. -  110).

        Кількість звернень, що надійшла від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2025 року  збільшилася на 26 і становить 128 звернень. До Офісу Президента України надходження звернень збільшилося на 2 та становить 36, до  Кабінету Міністрів України зменшилося на 3 і становить 41, до Верховної Ради України  зменшилося на 4  і становить  24 звернення.

 Найбільша питома вага звернень до органів влади вищого рівня від жителів Ужгородського  району  –  28 (9,7 відс.), Мукачівського – 27 (11,1  відс.), Хустського – 18  (12,0 відс.),  Рахівського – 13 (24,5) районів та міста Ужгород – 18 (6,7 відс.). Найменша з Берегівського – 9 (5,5 відс.).

       За цей період  надійшло 24 колективних звернень,  що на 13  менше проти відповідного періоду 2024 року.  Під  частиною листів було по декілька  підписів, тому загальна кількість громадян, які звернулися колективно, становить 178 осіб.  

       З розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше звернення надходили з Ужгородського (20,7), Мукачівського (9,7), Берегівського (7,9) районів та                     м.Ужгород (23,04), найменше з Тячівського (3,09) району. Середньообласний показник за І квартал 2025 року становить 9,8 звернень на 10 тис. населення.

       Кількість повторних  складає 8 звернень, що  становить 0,6 відсотка від їх загальної кількості.  

       Від найменш соціально захищених верств населення – інвалідів різних нозологій, ветеранів війни і праці, членів багатодітних родин та одиноких матерів та ін. соціальних категорій   надійшло 384  звернення. Ці категорії  громадян особливо турбують проблеми матеріальної підтримки, оплата житлово-комунальних послуг та медичного забезпечення.

       У зверненнях громадян порушено 1224 питання різноманітного характеру. Як  завжди найбільше заяв  надійшло з питань соціального захисту, які посіли  перше місце – 953, або 77,8  відсотка.

       Також громадянами  порушувалися  питання: забезпечення житлом – 13, або  1,1 відс., комунального та дорожнього господарства – 23, або 1,8 відс., аграрна політика  і земельні відносини – 4, або 0,3 відс., забезпечення законності  та охорони правопорядку, запобігання корупції – 15, або 1,2 відс.,   праці і заробітної плати – 3, або 0,2 відс. тощо.

        Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян  надійшло:

        за формою надходження: поштою – 1129 звернень; через Інтернет – 95, на особистому прийомі – 2; через органи влади – 128; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 31;

         за ознакою надходження: первинні – 1183; дублетні –19; неодноразові – 20, повторних звернень – 8;

         за видами: пропозиції (зауваження) – 2; заяви (клопотання) – 1196; скарги – 28; подяки –0;

         за статтю авторів звернень: чоловіча – 665, жіноча – 459;

         за типом: телеграми – 0;

         за суб’єктом: індивідуальні –1200, колективні – 24 , анонімні – 0.

       Для забезпечення виплат одноразових грошових допомог щороку затверджується обласна програма „Турбота”. Протягом І кварталу 2025 року 88 малозабезпеченим  мешканцям  області з обласного бюджету надано грошову допомогу в сумі 294 000,00 грн., що на 95 500,00 грн. менше відповідного періоду 2024 року.  Всього на виконання програми „Турбота”  використано 1 318 307,50  грн.

        Крім того, учасникам бойових дій (пораненим, інвалідам), сім'ям загиблих, зниклих безвісти та полонених військовослужбовців (1243 осіб) надано грошову допомогу у сумі 13 658 000,00 грн.        

        За звітний період продовжувалася робота щодо виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади":   

       проаналізовано та узагальнено за підсумками  роботи за 2024 рік та  І квартал 2025 року питання про стан роботи зі зверненнями громадян. Інформації та статистичні звіти за 2024 рік надсилалися Офісу Президента України;

       функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час роботи якої  звернулося 25 осіб; щоденно за телефоном довіри громадянам надавалися консультації  з  вирішення  різних  питань,  а  також  щодо  можливості    отримати правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”;

       відповідно до затверджених головою обласної державної адміністрації – начальником військової адміністрації графіків :

       проведено три дні контролю (підготовлено інформації);

       відповідно  до Методики оцінювання роботи зі зверненнями громадян вивчено роботу та надано методичну допомогу Мукачівській районній військовій адміністрації (підготовлено інформацію);

       здійснювався  постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та за дотриманням термінів їх розгляду: на контролі перебувало 653 звернення, що становить 53,3 відсотка від загальної кількості;

       забезпечено першочерговий розгляд звернень 90 осіб з інвалідністю внаслідок війни, у зверненнях яких переважали питання надання грошової допомоги.   Про результати розгляду  звернень заявників поінформовано. Багатодітні жінки, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” до обласної державної адміністрації не зверталися.

Інформаційні повідомлення щодо звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування  розміщуються   також   на    веб-сайтах transkarpatia.net, zakarpattya.net.ua, uzhgorod.net.ua,  uzhgorod.in, ua-reporter.com, goloskarpat.info, karpatnews.in.ua, zak-kor.net, zaholovok.com.ua, ko.net.ua тощо.

Робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян  продовжується.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux