Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Закарпатської облвійськадміністрації протягом І кварталу 2023 року


Протягом І кварталу 2023 року на адресу керівництва обласної військової адміністрації надійшло 1183 звернення, що на 479 більше відповідного періоду минулого року. Із них: усних ( телефонних – 21 ( І квартал 2022 р. – 47), письмових – 1162 (І квартал 2022 р. – 657). Зареєстровано 164 електронних звернення (І квартал 2022 р. - 132).

Кількість звернень, що надійшла від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2023 року збільшилася на 35 і становить 82 звернення. До Офісу Президента України надходження звернень збільшилося на 7 та становить 44, до Кабінету Міністрів України збільшилося на 24 і становить 25, до Верховної Ради України збільшилося на 4 і становить 13 звернень.

Найбільша питома вага звернень до органів влади вищого рівня від жителів Рахівського – 28 (51,8 відс.), Хустського – 19 (14,4 відс.), Тячівського – 15 (14,5), Мукачівського – 14 (8,8 відс.), Берегівського – 12 (11,3 відс.) районів та міста Ужгород – 14 (4,0 відс.). Найменша з Ужгородського району – 5 (2,1 відс.).

За цей період надійшло 38 колективних звернень, що на 16 більше проти відповідного періоду 2022 року. Під значною частиною листів були десятки підписів, тому загальна кількість громадян, які звернулися колективно, становить 1158 осіб.

З розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше звернення надходили з Ужгородського (177,8), Тячівського (171,9), Мукачівського (261,5) районів та м.Ужгород (116,3), найменше з Рахівського (59,8) району. Середньообласний показник за І квартал 2023 року становить 95,2 звернень на 10 тис. населення.

Кількість повторних складає 14 звернень, що становить 1,2 відсотка від їх загальної кількості.

Від найменш соціально захищених верств населення – інвалідів різних нозологій, ветеранів війни і праці, членів багатодітних родин та одиноких матерів та ін. соціальних категорій надійшло 332 звернення. Ці категорії громадян особливо турбують проблеми матеріальної підтримки, оплата житлово-комунальних послуг та медичного забезпечення.

У зверненнях громадян порушено 1183 питання різноманітного характеру. Як завжди найбільше заяв надійшло з питань соціального захисту, які посіли перше місце – 947, або 80,1 відсотка.

Також громадянами порушувалися питання: забезпечення житлом – 55, або 4,6 відс., комунального та дорожнього господарства – 19, або 1,6 відс., аграрна політика і земельні відносини – 19, або 1,6 відс., забезпечення законності та охорони правопорядку, запобігання корупції – 5, або 0,4 відс., праці і заробітної плати – 2, або 0,2 відс. тощо.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшло:

за формою надходження: поштою – 1162 звернення; через Інтернет – 164, на особистому прийомі – 0; через органи влади – 82; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 31;

за ознакою надходження: первинні – 1120; дублетні –0; неодноразові – 42, повторних звернень – 14;

за видами: пропозиції (зауваження) – 4; заяви (клопотання) – 1058; скарги – 73; подяки –0;

за статтю авторів звернень: чоловіча – 489, жіноча – 672;

за типом: телеграми – 0;

за суб’єктом: індивідуальні –1143, анонімні – 2.

Для забезпечення виплат одноразових грошових допомог щороку затверджується обласна програма „Турбота”. Протягом І кварталу 2023 року 288 малозабезпеченим мешканцям області з обласного бюджету надано грошову допомогу в сумі 468 200,00 грн 155 800,00 грн., що на 312 400,00 грн. більше відповідного періоду 2022 року. Всього на виконання програми „Турбота” використано 11 173 185,50 грн.

За звітний період продовжувалася робота щодо виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади":

у лютому 2023 року на нараді при керівникові апарату розглянуто питання „Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2022 році”;

проаналізовано та узагальнено за підсумками роботи за 2022 рік та І квартал 2023 року питання про стан роботи зі зверненнями громадян. Інформації та статистичні звіти за 2022 рік надсилалися Офісу Президента України;

функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час роботи якої звернулася 21 особа; щоденно за телефоном довіри громадянам надавалися консультації з вирішення різних питань, а також щодо можливості отримати

правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”;

відповідно до затверджених головою обласною державною адміністрацією – начальником військової адміністрації графіків :

здійснено перевірки та надано практичну допомогу 6 структурним підрозділам облдержадміністрації (підготовлено інформації);

проведено три дні контролю (підготовлено інформації);

відповідно до наказу керівника апарату облдержадміністрації від 23.03.2023 р. № 7 вивчено роботу та надано практичну і методичну допомогу апарату Тячівської районної військової адміністрації (підготовлено інформацію);

здійснювався постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та за дотриманням термінів їх розгляду: на контролі перебувало 985 звернень, що становить 83,2 відсотка від загальної кількості;

забезпечено першочерговий прийом 20 осіб з інвалідністю внаслідок війни, у зверненнях яких переважали питання надання грошової допомоги. Про результати розгляду цих звернень заявників поінформовано письмово у встановлені законодавством строки. Багатодітні жінки, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації не зверталися;

Інформаційні повідомлення щодо звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування розміщуються також на веб-сайтах transkarpatia.net, zakarpattya.net.ua, uzhgorod.net.ua, uzhgorod.in, ua-reporter.com, goloskarpat.info, karpatnews.in.ua, zak-kor.net, zaholovok.com.ua, ko.net.ua тощо.

Робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян – продовжується.


Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Закарпатської обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації у 2022 році

 

Протягом 2022 року у Закарпатській обласній державній адміністрації – обласній військовій адміністрації робота із зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному чинним законодавством, а з часу введення воєнного стану в країні – відповідно до прийнятих рішень уряду України та розпоряджень голови обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації.

За звітний період надійшло 3288 звернень. З них письмових – 3225.

З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулися 8023 особи. У порівнянні з 2021 роком загальна кількість звернень громадян зменшилася на 527.

Продовжується робота в системі електронного документообігу, яка стосується передусім електронних звернень громадян. Відповідно до змін, внесених до Закону України „Про звернення громадян”, щодо реєстрації електронних звернень протягом звітного періоду їх зареєстровано 540, що на 175 більше відповідного періоду минулого року.

За результатами розгляду з 3288 порушених питань, позитивно вирішено – 2961. На 254 питання надано відповідні роз’яснення, на 32 – відмовлено у зв’язку з тим, що не можуть бути вирішені в порядку, передбаченому чинним законодавством.

За 2022 рік до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 122587 звернень громадян, що на 9938 менше, ніж у 2021 році; отримано 64373 листи (на 19587 менше); на особистому прийомі прийнято 58214 осіб (на 9649 більше).

У 2022 році розглянуто 122736 питань, що менше на 11081, ніж у 2021 році. За результатами розгляду більшість з них – 94509 вирішено позитивно. На 16165 питань надано відповідні роз’яснення, у вирішенні 1622 питань – відмовлено.

Від органів влади вищого рівня протягом 2022 року надійшло 198 звернень мешканців області, що менше на 88, ніж у 2021 році: до Офісу Президента України – 119 (менше на 85); до Кабінету Міністрів України - 49 (більше на 7); до Верховної Ради України – 30 (менше на 10).

Найбільша питома вага звернень до органів влади вищого рівня від жителів Мукачівського – 56 (12,2 відс.), Берегівського – 51 (14,9 відс.), Хустського – 47 (13,8 відс.), Рахівського – 45 (30,4 відс.) районів та міста Ужгород – 27 (2,9 відс.). Найменша з Ужгородського району – 14 (6,8 відс.).

Кількість повторних звернень, що надійшли у 2022 році, зменшилася на 21 і становить 55, або 1,6 відсотка від їх загальної кількості. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів Мукачівського (12 або 2,6 відс.), Берегівського (10 або 2,9 відс.), Рахівського (8 або 5,4 відс.) районів та міста Ужгород (8 або 0,8відс.).

До органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області кількість повторних звернень у порівнянні з 2021 роком зменшилася на 1742 і становить 1767 або 1,4 відсотка.

Протягом 2022 року надійшло 111 колективних звернень, що складає 3,4 відсотка від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх кількість зменшилася на 24. Загальна кількість осіб, що підписали колективні звернення, становить – 4252. Це пов’язано з тим, що значна частина листів підписана десятками осіб.

До органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області надійшло 1018 колективних звернень громадян, що на 680 менше 2021 року.

Аналіз надходження звернень від жителів області свідчить, що найбільша їх кількість з розрахунку на 10 тисяч населення надійшла з Ужгородського (34,8), Рахівського (18,5), Мукачівського (18,3), Тячівського (13,7) районів та з міста Ужгород (76,9). Найменше з Хустського району (12,5).

Середньообласний показник за 2022 рік становить 26,3 звернень на 10 тис. населення.

Протягом 2022 року у своїх зверненнях громадяни порушили 3288 питань з різної тематики. Традиційно основними питаннями є питання соціального захисту. За цією тематикою зареєстровано 2461 звернення, що становить 74,8 відсотка від їх загальної кількості.

За результатами проведеного аналізу, друге місце за актуальністю посідають звернення з питань житлової політики – 133, або 4,0 відс., порівнюючи з 2021 роком їх кількість збільшилася на 84.

Третє місце займають звернення з питань комунального та дорожнього господарства – 73 або 2,2 відсотка від загальної кількості.

З питань забезпечення законності та охорони правопорядку – 66 або 2,0 відс., аграрної політики і земельних відносин – 40 або 1,2 відс., праці – 37 або 1,1 відс., освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 25 або 0,7 відс., охорони здоров’я – 23 або 0,6 відсотка.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшло:

за формою надходження: поштою – 3225, через Інтернет – 540, на особистому прийомі – 63, через органи влади – 298, через засоби масової інформації – 0, від інших органів, установ, організацій – 91;

за ознакою надходження: первинні – 3042, дублетні – 8, неодноразові – 86; повторних звернень – 55;

за видами: пропозиції (зауваження) – 26, заяви (клопотання) – 2352, скарги – 213, подяки – 5;

за статтю авторів звернень: чоловіча – 1376, жіноча – 1854;

за типом: телеграми – 0;

за суб’єктом: індивідуальні – 3171, анонімні – 2.

Відповідно до Переліку завдань, визначених Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 щодо яких прийнято рішення продовжити контроль за виконанням інформуємо, що протягом 2022 року:

питання про стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано, узагальнено та оприлюднено на офіційному веб-порталі за підсумками роботи за І квартал, перше півріччя 2022 року, дев’яти місяців та за 2022 рік в цілому; розглядалося це питання і на засіданні колегії 20 лютого 2022 року та щокварталу на нарадах при керівникові апарату;

функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час роботи якої звернулося 129 осіб; щоденно за телефоном довіри громадянам надавалися консультації з вирішення різних питань;

забезпечено першочерговий особистий прийом трьох багатодітних жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та 29 осіб з інвалідністю внаслідок війни, у зверненнях яких переважали питання надання грошової допомоги; про результати розгляду цих звернень заявників поінформовано письмово у встановлені законодавством строки;

вирішувалися проблемні питання, порушені у зверненнях учасників війни (23), інвалідів І групи (90), інвалідів ІІ групи (251), інвалідів ІІІ групи (223), учасників ліквідації аварії на ЧАЕС (18), багатодітних сімей (29), пенсіонерів (166); одиноких матерів (13) та інших громадян, які потребують соціального захисту;

здійснювався постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та за дотриманням термінів їх розгляду: на контролі перебувало 2753 звернення, що становить 83,7 відсотка від загальної кількості; підготовлено та надіслано 29 інформацій на звернення, які було взято на контроль органами влади вищого рівня.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” надавалася допомога у вирішенні питань, які надходили на урядову „гарячу лінію” від мешканців області. Протягом 2022 року державною установою „Урядовий контактний центр” було надіслано для розгляду за належністю та для інформування про вжиті заходи 16511 звернень, що на 5906 більше, ніж за 2021 рік. В основному громадяни зверталися з причин невиплати коштів внутрішньо переміщеним особам, порушення графіків прогнозованих годин включення/відключення електроенергії, змін у порядку надання субсидій.

Для забезпечення виплат одноразових грошових допомог щороку затверджується обласна програма „Турбота”. У 2022 році 742 малозабезпеченим жителям області з обласного бюджету надано грошову допомогу в сумі 1 046900,00 гривень. Всього на виконання програми „Турбота” використано 29 821 188,20 гривень, що на 18284573,90 грн. більше, ніж у 2021 році.

Громадянам надавалися роз'яснення щодо можливості отримати правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”.

Щовівторка з 16.00 до 17.00 громадяни мали можливість звертатися до керівництва з особистих питань на пряму телефонну лінію „Запитай у влади” 0800 502 708 (безоплатно).

Актуальні теми, що порушували у своїх зверненнях телеглядачі, висвітлюють і телеканали „Даніо” 21 канал”, „Мукачево „М-студіо” та ТРК „Хуст”, „Перший кабельний”, радіо „Закарпаття ФМ”, „Світ FM”, „ Єден” тощо.

Інформаційні повідомлення щодо звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування розміщуються також на веб-сайтах

transkarpatia.net, zakarpattya.net.ua, uzhgorod.net.ua, uzhgorod.in, ua-reporter.com, goloskarpat.info, karpatnews.in.ua, zak-kor.net, zaholovok.com.ua, ko.net.ua тощо.

Робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян – продовжується.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux