Портал (https://my.gov.ua/) створено на вимогу Закону України «Про адміністративні послуги».
Ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг здійснюється відповідно до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 січня 2013 р. № 13.
Цілі Порталу:
- впорядкування та надання вичерпної інформації про адміністративні послуги;
- надання адміністративних та інших публічних послуг в електронному вигляді.
Як функціонує Портал:
Послідовність дій для роботи з Порталом
Функціональні елементи
Персональний кабінет – створюється для одержувачів послуг та використовується як механізм спілкування між заявником та надавачем послуг.
Ідентифікація – процедура розпізнавання особи. На даному етапі буде використовуватись електронний цифровий підпис. З часом доступними стануть різні методи ідентифікації, по мірі технічної та юридичної готовності.
Подача документів – форми заяв та документи подаються в електронному вигляді. Електронний підпис засвідчує автентичність документів.
Отримання послуги - відбуватиметься в персональному кабінеті шляхом надання результату послуги в електронному вигляді.
Зворотній зв’язок здійснюється через електронну пошту заявника.
Етапи розвитку Порталу:
Робота Порталу в інформаційному режимі та забезпечення вичерпної інформації про:
- адміністративну послугу
- список, шаблони та зразки документів необхідних для отримання послуги
- контактну інформацію та місце отримання послуги
Надання послуг в електронному вигляді:
- Послідовне впровадження послуг в електронному вигляді (по мірі готовності суб’єктів надання)
- Розширення способів ідентифікації одержувачів послуг
- Впровадження механізмів сплати за послуги
Побудовано комплексну систему захисту інформації Порталу з підтвердженою відповідністю. Атестат відповідності зареєстровано в Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 06.02.2018 за № 16228.