Географічне зазначення відкриває для локальних виробників широкі можливості: вихід на нові ринки, зростання доданої вартості, збереження традицій, промоцію бренду тощо. Такий знак наноситься на продукт, засвідчуючи його високу якість та закріплення за певною територією.
Про досвід міжнародних партнерів, розвиток сільських територій Закарпаття, підтримку малих виробників харчових продуктів, зміцнення асоціацій і важливість реєстрації географічного зазначення сьогодні спілкувалися заступник голови ОВА Василь Іванчо, представники бізнесу, туризму й проєкту ЄС «Інституційна та політична реформа дрібномасштабного сільського господарства».
Наш регіон вже має конкретні результати і напрацювання в цьому напрямку: в грудні 2019 року завдяки одній з ініціатив Євросоюзу Закарпаття першим в Україні зареєструвало географічне зазначення гуцульської бриндзі. А зараз такий процес триває і щодо місцевих вин та меду.
«Це важлива ініціатива для Закарпаття, тож продовжуємо співпрацювати з партнерами, підтримувати місцевих виробників, розвивати сільське господарство, покращувати інвестиційний та економічний потенціал регіону», — підкреслив Василь Іванчо.