Від початку року до місцевих бюджетів Закарпаття надійшло на 78% туристичного збору більше, ніж у 2020 р.
опубліковано 22 грудня 2021 року о 14:41

До місцевих бюджетів області від початку року сплачено понад 11 млн грн туристичного збору, що на 78% більше, ніж минулого року. Найактивнішими виявилися Поляна, Баранинці, Ужгород, Косонь та Пилипець.

Про це на брифінгу щодо результатів роботи управління туризму та курортів облдержадміністрації у 2021 році повідомила начальниця підрозділу Маріанна Готра.

«Ми реалізовуємо Програму розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2021-2023 роки, що сприяє підвищенню туристичної привабливості та зростанню потоків гостей до краю», — наголосила Маріанна Готра.

На втілення відповідної програми в регіоні з обласного бюджету профінансовано 1,5 млн грн. Ці кошти спрямували на просвітницьку діяльність і науково-освітнє забезпечення розвитку туризму та діяльності курортів, на маркування відрізка Закарпатського Туристичного шляху, на розвиток туристичних дестинацій та на популяризацію туристичного потенціалу краю.

Найбільшу суму виділили на популяризацію туристичного потенціалу Закарпаття – понад 1 млн грн, які використовували для випуску сувенірної та презентаційної продукції, розробки віртуальних турів, аудіогідів, зйомки промоційних відеофільмів тощо.

Також цьогоріч завершується реалізація проєкту регіонального розвитку в межах програми секторальної підтримки ЄС «Розвиток туристичної інфраструктури Закарпатської області через покращення навігаційних елементів та встановлення туристичних стоянок», яким було передбачено встановлення 7 туристичних стоянок вздовж автомобільних доріг та їхнє облаштування, виготовлення 50 дорожніх знаків, виконання робіт щодо виготовлення та встановлення картосхем на в'їзді в область і облаштування чотирьох майданчиків та інформаційних схем на них. Роботи з облаштування туристичних стоянок та майданчиків планують завершити до кінця року.

«Серед цікавих цьогорічних проєктів, які втілили у межах Програми, — аудіогід "Замками Закарпаття", відеоролики "Туристичне Закарпаття", "Історико-культурне Закарпаття", "Драйвове Закарпаття" та фільм-маршрут "Tour De Ukraine — Закарпаття"», — зауважила Маріанна Готра.

Начальниця відділу маркетингу туристичної діяльності управління туризму та курортів облдержадміністрації Іванна Попенко зосередила увагу на пріоритетних напрямках діяльності підрозділу на наступний рік.

«Плануємо зробити більший акцент на участь у міжнародних виставкових заходах у Польщі, Румунії, Австрії, Грузії, Словаччині, Угорщині. Наші сусіди зацікавлені у реалізації спільних проєктів, зокрема транскордонних маршрутів. Таким чином збільшиться кількість туристів, а про місцеву продукцію та локації знатиме все більше людей», — зауважила Іванна Попенко.

За її словами, у 2022 р. також продовжать популяризувати регіональний продукт та маркувати туристичні маршрути задля безпеки людей, які подорожують Закарпаттям. Ще у планах — проведення Міжнародного туристичного форуму в регіоні, до якого будуть залучені колеги з усіх областей України, а також з інших країн, організація інформаційно-пізнавальних турів місцями туристично-рекреаційної привабливості для блогерів, туроператорів та ЗМІ з метою активної популяризації краю та започаткування конкурсу підтримки ініціатив громадських організацій, що спрямовані на розвиток туристичної галузі.

Отже, цього року було багато зроблено для розвитку, промоції, просування туристичного потенціалу Закарпаття в межах та поза межами України, у планах на наступний рік не тільки активна підтримка та удосконалення уже існуючих напрямків розвитку, але й започаткування нових!

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux