Труднощі з генерацією COVID-сертифіката: що робити
опубліковано 02 грудня 2021 року о 15:43

Під час генерації COVID-сертифікатів у Дії іноді виникають труднощі.

Заступник голови облдержадміністрації Олександр Пацкан зауважив, що закарпатці можуть звертатися у пункти допомоги з отримання документів про вакцинацію в Ужгороді, Хусті та Мукачеві.

«Уже майже місяць у трьох Центрах вакцинації в області діють спеціальні осередки, де можна отримати консультацію і допомогу в генерації документа, що підтверджує отримання щеплення проти коронавірусу», – зазначив Олександр Пацкан.

За його словами, також є алгоритм, який допоможе самостійно усунути ці труднощі:

- якщо ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал https://diia.gov.ua. Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані.

Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.

- якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані.

- якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний»

Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал Дія — https://diia.gov.ua/.

- якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення»

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.

- якщо ви отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий»

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно. Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

- якщо ви отримали статус: «На жаль, сталася помилка»

Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку Дія.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux