Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія захисту прав споживачів «Знай свої права»
опубліковано 26 березня 2021 року о 14:15

Мета – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.

Інформаційну кампанію проводить Національний банк України.

У межах кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатимуть, які права мають громадяни як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.

«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно  споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

Кампанія проходитиме з березня по травень 2021 року в усіх регіонах України. 

Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».

https://www.youtube.com/watch?v=c5ZK0zR8eT8

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux