У Всесвітній день дитини, 20 листопада, стартувала інформаційна кампанія «Україна для кожної дитини. Це має значення».
Всесвітній день дитини — це щорічний день дій для дітей та за участю дітей, коли відзначають річницю прийняття Конвенції про права дитини. Цей день, як і вся кампанія “Україна для кожної дитини”, спрямовані на посилення адвокації прав дитини, залучення дітей та стратегічних партнерів.
Кампанія демонструє значущість інтересів дитини у всіх сферах суспільного життя: освіті, культурі, економіці, медицині, процесах відбудови тощо.
У межах кампанії презентовано відеоролик-маніфест. До його створення долучились діти, які разом із авторкою тексту маніфесту співачкою ROXOLANA закликають дорослих пам’ятати, що кожна наша дія сьогодні формує майбутнє дітей, які незабаром змінюватимуть країну. Від того, як ми підтримуємо, навчаємо і надихаємо їх зараз, залежить, ким вони стануть і яку Україну вони збудують.
До ініціативи “Україна для кожної дитини. Це має значення” долучились міністерства та обласні військові адміністрації, у своїх соцмережах вони поділилися власними пріоритетами й конкретними напрацюваннями для забезпечення прав та інтересів дітей. А щоб показати єдність державних установ та бізнесу в підтримці інтересів дітей, до кампанії приєдналися Укрзалізниця, Укрпошта, ПриватБанк, Видавництво Старого Лева, Яготинське для дітей та інші.
Детальніше з ідеєю кампанії можна ознайомитися на сайті.
Інформаційну кампанію «Україна для кожної дитини. Це має значення» реалізують Міністерство соціальної політики України, Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей, ЄС та ЮНІСЕФ в Україні.