Що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію?
опубліковано 09 лютого 2022 року о 14:40

Отримали у застосунку Дія повідомлення «Сертифікат про вакцинацію недоступний» чи «На жаль, сталася помилка»? Міністерство охорони здоров'я України надає алгоритм, що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19?

Переконайтеся, що використовуєте останню версію застосунку «Дія». Якщо ні — оновіть його.

▪ Не допомогло? Звертайтеся до служби підтримки додатку. За посиланням➡ https://bit.ly/3HNDFze

можна знайти інформацію про найпоширеніші проблеми з генеруванням сертифікатів у Дії та алгоритми їх усунення.

▪ Варто пам'ятати, що інформація про щеплення може бути некоректно внесена до Електронної системи охорони здоров’я. Це може бути причиною, що вищезазначені дії не допомогли згенерувати сертифікат. Щоб це виправити, потрібно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, який провів вакцинацію і вніс ваші дані в цю систему. Він має перевірити правильність внесених у реєстр даних.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux