На черговій онлайн-зустрічі «Діалог влади та бізнесу» презентували сучасні інструменти для підприємців – Офіс податкових консультантів та платформу «Пульс».
«Ці механізми для прозорої та ефективної взаємодії сприятимуть розвитку підприємництва і регіону загалом», – наголосив під час відкриття заходу голова Закарпатської ОВА Мирослав Білецький.
Офіси податкових консультантів з вересня цього року запрацювали у 20 регіонах, зокрема й на Закарпатті. Вони покликані підвищити якість податкових послуг та забезпечити зручне, оперативне й фахове інформування платників. Увага, повага і довіра – це ключові принципи роботи офісів податкових консультантів, підкреслив начальник Головного управління ДПС у Закарпатській області Сергій Туренок.
На Закарпатті Офіс податкових консультантів працює в Ужгороді за адресою: вул. Духновича, 2. З моменту запуску тут уже надали понад 200 консультацій. Підприємців і громадян найчастіше цікавлять питання щодо майнових податків, подання електронної звітності, погашення податкового боргу, сплати основних податків, зборів, ЄСВ, започаткування власної справи тощо.
Другий важливий інструмент, представлений на заході, – платформа «Пульс». Це сервіс для прямої комунікації бізнесу з владою, розроблений Міністерством цифровізації у співпраці з ДПС. Вона дає підприємцям можливість не просто оцінювати діяльність державних органів, але й подавати пропозиції, зауваження чи скарги.
Директор департаменту економічного та регіонального розвитку ОВА Тарас Триндяк зазначив, що «Пульс» забезпечує прискорений розгляд звернень – до 10 днів (замість стандартних 30), що критично важливо для оперативного вирішення питань.
Також, за його словами, в майбутньому на платформі запрацює функціонал економічних петицій для розв’язання проблем, що стосуються великої кількості суб'єктів господарювання.
Скористайтеся цими та іншими сучасними механізмами, щоб захистити свої права та розвивати бізнес!