Сьогодні в облдержадміністрації відбувся брифінг щодо особливостей проведення «Конкурсу стартапів 2021» та участі підприємців-початківців у відборі бізнес-проєктів.
В. о. директора департаменту економічного та регіонального розвитку Закарпатської ОДА Іван Завидняк зауважив, що відбір – це цікава та важлива ініціатива для громади, адже вона відкриває широке поле для реалізації різних ідей.
«Проєкти мають бути корисними та унікальними, ми повинні створювати щось нове та особливе. А тут є додаткова можливість отримати стартовий капітал для розвитку власного бізнесу. Наша основна ціль – надати фінансову підтримку якомога більшій кількості підприємцям-початківцям», – наголосив Іван Завидняк.
За його словами, участь у конкурсі можуть брати закарпатці, які зареєстровані як ФОП не більше 3 років, та особи, що мають намір розпочати власну підприємницьку діяльність.
Проходить відбір у три етапи:
- прийом заявок: з 1 до 30 вересня включно;
- технічне та експертне оцінювання;
- оголошення переможців та укладання договорів.
Окрім цього, проєктна менеджерка «Конкурсу стартапів 2021»Катерина Натуркач спільно з Маріанною Федакою, начальницею відділу підтримки підприємництва, регуляторної та цінової політики департаменту економічного розвитку і торгівлі Закарпатської ОДА, окреслили основні напрямки відповідно до розподілу призового фонду. Так, на розвиток гірських територій виділено 30%, проєкти, подані внутрішньопереміщеними особами, учасниками АТО, їхніми родинами, – 20%, залишок – на всі інші заявки.
Безпосередньо куруватимуть процес конкурсу фахівці КП «Агентство регіонального розвитку та транскордонного співробітництва "Закарпаття" Закарпатської обласної ради». Директор цього підрозділу Володимир Феськов зауважив, що кожного року проводять аналіз конкурсу, поданих заявок, реалізації відібраних проєктів, що допомагає покращувати умови для участі та проводити якісніший відбір.
Цьогоріч загальний бюджет 1 млн 350 тис грн, максимальний розмір фінансової допомоги для одного проекту – до 100 000 грн.