У межах відзначення в Закарпатті тижня туризму відбулася низка заходів, спрямованих на популяризацію та промоцію регіону.
Про це повідомив заступник голови облдержадміністрації Ігор Шинкарюк.
Для блогерів, представників туроператорів та засобів масової інформації з різних міст України організували інформаційно-пізнавальний тур місцями туристично-рекреаційної привабливості Ужанської долини.
Учасники туру відвідали екоферму в Оноківцях, Невицький замок, лінію Арпада, покинутий тунель. Також вони ознайомилися із церквою Покрови Пречистої Богородиці в селі Кострино, Лемківською садибою у Зарічеві та музеєм у Перечині.
За словами заступника очільника області, відчути фольклорні особливості краю вдалося й у селі Дубриничі на традиційному лемківському весіллі в автентичній велосадибі «Bed&BikeDobraNuc», а закарпатськими краєвидами насолодитися під час прогулянки Хресною дорогою на горі Гурка.
Окрім ознайомлення з туристичними родзинками краю, гості спробували крафтову продукцію у коворкінг-кімнаті музею фермерського господарства «Лавандова гора», кав’ярні Галини Репарюк та корчмі «Підкова».
«Ми працюємо над підвищенням рівня зацікавленості в нашому краї. У нас багато різних особливих локацій, які можуть бути цікаві кожному. Тому популяризація потенціалу Закарпаття серед туроператорів та інших є важливим етапом розвитку туристичного напрямку нашого краю», – наголосив Ігор Шинкарюк.
Начальниця управління туризму та курортів облдержадміністрації Маріанна Готра переконана, що цей тур сприятиме зацікавленню туроператорів і туристів Ужанщиною.
Заходи відбулися у межах реалізації Програми розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2021-2023 роки.