Україні завершилися навчальні семінари для адміністраторів Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) щодо особливостей надання належного і якісного сервісу ветеранам війни та членам їхніх сімей.
Це спільний проект Міністерства у справах ветеранів України та Всеукраїнської Асоціації Центрів надання адміністративних послуг. Протягом кількох місяців навчання пройшли 1015 адміністраторів ЦНАПів з усіх областей України та міста Києва.
Семінари проводились в онлайн та офлайн форматах, а спікерами та фасилітаторами стали провідні фахівці Мінветеранів, зокрема заступник Міністра у справах ветеранів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Тетяна Калита, а також очільники профільних департаментів, розповіла генеральний директор Директорату стратегічного планування та євроінтеграції Світлана Березіна.
Так, слухачі семінарів ознайомилися з переліком адмінпослуг для ветеранів, практичними кейсами щодо особливостей взаємодії з ветеранами та ветеранками під час надання послуг у ЦНАПах, отримали відповіді на найпоширеніші питання від фахівців Мінветеранів та психологів. Після підготовки персоналу також було проведено координаційна зустріч для керівників Центрів щодо створення “єдиного вікна” з надання ветеранських послуг.
“Фахівці ЦНАПів надають великий перелік адміністративних послуг різним категоріям осіб. І ті соціальні інструменти, які є у Центрах, стали запорукою співпраці з Мінветеранів. Надання якісних послуг ветеранам війни і членам їхніх сімей через мережу ЦНАПів буде ефективним інструментом повернення українських Захисників і Захисниць та їхніх родин до мирного життя, сприятиме гідній самореалізації у суспільстві”, – наголосила Світлана Березіна.
Голова Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Наталія Шамрай зазначила, що належне обслуговування ветеранів та їхніх родин є пріоритетом у роботі ЦНАПів.
“Під час семінарів наши фахівці опанували механізми та особливості надання широкого спектру адмінпослуг для ветеранів, які вже надаються та будуть надаватися найближчим часом. Ми вдячні Міністерству у справах ветеранів України за співпрацю та реалізацію проекту зі створення “єдиного вікна”, де ветерани на члени їхніх родин можуть отримати вичерпну консультацію, подати заяву на отримання певних документів. При цьому всі необхідні довідки запитуються спеціалістом “єдиного вікна” у відповідних реєстрах та долучаються до заяви автоматично. Це означає, що ветерану більше не потрібно самостійно отримувати такі довідки”,– розповіла Наталія Шамрай.
Нагадаємо, Мінветеранів вже реалізує окремі партнерські проекти спільно з місцевими органами влади. Зокрема, в територіальній громаді міста Житомир вже успішно працює “Адмінсервіс “Ветеран”. Там базі ЦНАПу відкрито “єдине вікно” для ветеранів, до його роботи залучені працівники, які пройшли навчання та обізнані у гарантіях, правах та можливостях для ветеранів. А у Кривому Розі запрацював адмінсервіс “Я – Ветеран” – завдяки співпраці Міністерства у справах ветеранів України, Криворізької міської ради та Дніпропетровської обласної військової адміністрації захисникам та їхнім родинам доступні 561 послуга в одному місці.