Мінцифри: 90% українців задоволені сервісом у ЦНАП
опубліковано 05 листопада 2021 року о 11:21

Перші результати всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг перевищили очікування Мінцифри. 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом.

Українці залишили понад 6 000 відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів. Понад 100 візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників.

«Круто бачити на власні очі трансформацію в наданні державного сервісу. ЦНАПи модернізують приміщення, впроваджують нові послуги та сервіси, постійно навчаються та підвищують стандарти. А всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг дає кожному Центру можливість продемонструвати, наскільки фантастично їхні команди вміють надавати послуги», — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська

Для порівняння: в лютому цього року показник задоволеності сягав 77%, за результатами опитування 2 000 респондентів у межах дослідження EU4PAR та Офісу реформ КМУ.

Розвиток адміністративних послуг, питання їхньої якості й доступності перебувають під особливим контролем Президента Володимира Зеленського. Реформа адмінпослуг – одна з найбільш системних та послідовних реформ в Україні.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux