Мінцифри працює над тим, щоб Україна була сервісною державою. Для цього плануємо запустити масштабну оцінку якості адмінпослуг.
Реалізація проекту дозволить комплексно, прозоро та системно збирати всі скарги та пропозиції, відстежувати та підвищувати якість адмінпослуг та рівень задоволеності громадян.
Українці зможуть оцінити сервіс одразу у ЦНАП, відсканувавши анкету за QR-кодом, а також пройти SMS- або Viber-опитування та телефонне інтерв’ю.
Крім цього, Мінцифри перевірятиме якість обслуговування завдяки таємним покупцям, які відвідуватимуть Центри без попередження та оцінюватимуть якість за конкретними показниками. Кожні відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в держорганах.
Мінцифри вже розробило та забезпечило ухвалення постанови КМУ № 864, яка дозволяє втілити проект з оцінки якості адмінпослуг у життя, а також виділити 4,5 млн грн на його реалізацію. Зараз Міністерство на етапі пошуку підрядників для:
Для цього Мінцифри шукає потужні компанії, що відповідають таким вимогам:
Детальніше ознайомитися з умовами та взяти участь у відборі можна на ProZorro.