На регіональному порталі «Допомога Закарпаття» з’явилися нові послуги, які здатні замінити візит у військкомат. Сьогодні сучасний онлайн-сервіс представникам Генерального штабу ЗСУ презентував заступник голови обласної військової адміністрації Олександр Пацкан.
«Працюємо над тим, аби максимально спростити доступ до державних послуг та всієї важливої інформації для наших захисників і їхніх родин. Після кількох тижнів тестувань запустили нові послуги на платформі й зараз готові представити їх громадськості», – повідомив заступник голови ОВА.
Відтепер, за його словами, на порталі можна дізнатися «шлях пораненого», алгоритм дій пошуку зниклих безвісти або полонених, а також подати заявку на отримання відповідної матеріальної допомоги та оформити документи для призначення чи перерахунку пенсій тощо.
Представники Генштабу високо оцінили ініціативу Закарпатської ОВА цифровізувати такі послуги й зібрати всю необхідну інформацію в одному розділі на одній платформі. Також вони наголосили, що це чи не перший такий проєкт, який успішно реалізували на регіональному рівні, тому його потрібно масштабувати на всю країну.
«Звичайно, ми готові ділитися цим досвідом і з іншими областями, адже турбота про тих, хто сьогодні на передовій, про ветеранів та членів їхніх родин – пріоритет для держави. У цьому напрямку працюємо разом з обласним ТЦК та СП. Уся необхідна допомога та підтримка мають бути зручними і ближчими до людей», – резюмував Олександр Пацкан.
Зберігайте посилання на портал «Допомога Закарпаття» та діліться з тими, кому це може бути корисним ➡️ https://bit.ly/424VF2e.
Кількагодинні черги, бюрократія і купа паперів – у минулому.