Заступник керівника краю Юрій Гузинець провів онлайн-нараду з представниками структурних підрозділів соціального захисту населення районних військових адміністрацій, громад та ЦНАПів.
Ішлося про забезпечення місцевих мешканців, зокрема й вимушено переміщених осіб, зручним доступом до якісних державних послуг. На важливості дотримання таких прав громадян під час минулого засідання Координаційного штабу з підтримки цивільного населення регіонам наголосила заступниця керівника Офісу Президента України Ірина Верещук.
«Сервіс у центрах надання адмінпослуг та підрозділах соцзахисту в кожній громаді Закарпаття має бути зручний, якісний та, найважливіше, людяний. Говоримо не про формальне виконання обов’язків, а про справжню чуйність і турботу про відвідувачів», – відзначив Юрій Гузинець.
За його словами, це базові речі, які повинні підкріплюватися навчаннями працівників та постійним покращенням рівня надання всіх видів допомоги. В разі незадоволення сервісом громадянами можуть звертатися до місцевої влади та на державні гарячі лінії.
«Наше завдання – максимально вдосконалювати механізм отримання адміністративних і соціальних послуг. Військові, пенсіонери, переселенці, підприємці – всі повинні мати однаково зручний доступ до необхідних послуг та сервісів у своїй громаді», – підкреслив заступник голови Закарпатської ОВА.
Під час наради учасники розглянули й інші актуальні питання й виклики, які постають перед надавачами адміністративних та соціальних послуг регіону. До такого обговорення з фахівцями на місцях долучилися представники профільних структурних підрозділів ОВА Наталія Омелянюк, Інна Мучичка та Христина Мацко.