Черговий «Діалог влади та бізнесу» присвятили особливостям ведення військового обліку на підприємствах та в установах
опубліковано 08 листопада 2024 року о 12:27

Ведення військового обліку на підприємствах та в установах – одне з найактуальніших питань кадрової сфери від початку запровадження воєнного стану в Україні.

Як правильно організувати цей процес, які документи необхідно оформити, як звітувати та яких типових помилок слід уникати керівникам і відповідальним особам, розповіли під час онлайн-зустрічі «Діалог влади та бізнесу».

Заступник голови Закарпатської ОВА Олександр Музиченко підкреслив, що чинне законодавство зобов’язує роботодавців вести військовий облік відповідно до встановленого Кабміном Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів. За виконанням цієї вимоги стежать уповноважені державні органи, а за виявлені порушення передбачена адміністративна відповідальність.

Дотримання правил ведення військового обліку обов’язкове для державних та приватних підприємств незалежно від наявності чи відсутності в них статусу критично важливого для функціонування економіки, наголосив директор департаменту економічного та регіонального розвитку ОВА Тарас Триндяк.

«За дорученням Кабміну та Офісу Президента України в регіонах провели аудит всіх підприємств, які отримали статус критично важливих. Одним з аспектів перевірки було й ведення військового обліку. Щодо нього комісія зафіксувала чимало порушень, які стосувалися процедури прийняття працівників, невпорядкованості військово-особової справи, неналежного оформлення військово-облікових документів або відсутності актуалізованих даних тощо», – розповів Тарас Триндяк.

За його словами, за результатами аудиту з 518 підприємств області, які мали відповідний статус, підтвердили його лише 510. Після втрати статусу для бізнесу та комунальних закладів постало й питання припинення дії бронювання працівників.

Для того щоб у підприємств не виникало труднощів з веденням військового обліку, слід дотримуватися порядку прийняття на роботу призовників та військовозобов'язаних, вимог актуалізації даних, термінів подання інформації до ТЦК та СП, порядку оповіщення працівників про їх виклик до центру комплектування тощо, відзначив начальник відділу військового обліку, бронювання та впровадження ЄДРВ Закарпатського ОТЦК та СП Денис Комісар.

Під час «Діалогу влади та бізнесу» представники бізнесу мали можливість отримати відповіді щодо актуальних питань – базового переліку документів з військового обліку на підприємстві, особливостей заповнення списків персонального військового обліку, внутрішнього та зовнішнього звіряння документів військовозобов’язаних працівників, алгоритмів і строків взаємодії з ТЦК та СП та відповідальності за ведення військового обліку на підприємстві у 2024 році тощо.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux