Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли

до Закарпатської обласної державної адміністрації – 

обласної військової адміністрації у 2023 році

 

Протягом 2023 року у Закарпатській обласній державній адміністрації – обласній військовій адміністрації робота із зверненнями громадян проводилася у порядку, визначеному чинним законодавством, а з часу введення воєнного стану в країні – відповідно до прийнятих рішень уряду України та розпоряджень голови обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації.

За звітний період надійшло 7120 звернень, що на 3832 звернення більше аналогічного періоду 2022 року. З них письмових – 7034 та 86, що надійшли на „ гарячу” телефонну лінію.

З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулося 8848 осіб. У порівнянні з 2022 роком загальна кількість підписів у зверненнях громадян збільшилася на 825.

Продовжується робота в системі електронного документообігу, яка стосується передусім електронних звернень громадян. Відповідно до змін, внесених до Закону України „Про звернення громадян”, щодо реєстрації електронних звернень протягом звітного періоду їх зареєстровано 427, що на 113 менше відповідного періоду минулого року.

За результатами розгляду з 7120 порушених питань, позитивно вирішено – 5999. На 191 питання надано відповідні роз’яснення, на 12 – відмовлено у зв’язку з тим, що не можуть бути вирішені в порядку, передбаченому чинним законодавством.

За 2023 рік до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 123605 звернень громадян, що на 1018 більше, ніж у 2022 році; отримано 66537 листів (на 2164 більше); на особистому прийомі прийнято 57068 осіб (на 1146 менше).

У 2023 році розглянуто 123787 питань, що більше на 1051, ніж у 2022 році. За результатами розгляду більшість з них – 96582 вирішено позитивно. На 14832 питань надано відповідні роз’яснення, у вирішенні 1723 питань – відмовлено.

Від органів влади вищого рівня протягом 2023 року надійшло 242 звернення мешканців області, що більше на 44, ніж у 2022 році: до Офісу Президента України – 110 (менше на 9); до Кабінету Міністрів України - 66 (більше на 17); до Верховної Ради України – 66 (більше на 36).

Найбільша питома вага звернень до органів влади вищого рівня від жителів Рахівського – 77 (28,3 відс.), Мукачівського – 50 (3,3 відс.), Тячівського – 39 (10,6 відс.) районів та міста Ужгород – 48 (2,6 відс.). Найменша з Ужгородського району – 18 (1,2 відс.).

Кількість повторних звернень, що надійшли у 2023 році, збільшилася на 12 і становить 67, або 0,9 відсотка від їх загальної кількості. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів Рахівського (12 або 2,2 відс.) району та міста Ужгород (18 або 1,1 відс.).

До органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області кількість повторних звернень у порівнянні з 2022 роком зменшилася на 741 і становить 1026 або 0,8 відсотка.

Протягом 2023 року надійшло 151 колективне звернення, що складає 2,1 відсотка від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх кількість збільшилася на 40. Загальна кількість осіб, що підписали колективні звернення, становить – 8848.

Найбільше колективних надійшло з Ужгородського (41, або 2,6 відсотка від загальної кількості з даного регіону). До першої трійки за цим показником увійшли також Рахівський (36, або 13,2 відсотка), Хустський (28, або 3,6 відсотка) райони. Найменше – з Мукачівського (13, або 0,8 відсотка) району.

До органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області надійшло 1163 колективних звернень громадян, що на 145 більше 2022 року.

Аналіз надходження звернень від жителів області свідчить, що найбільша їх кількість з розрахунку на 10 тисяч населення надійшла з Ужгородського (111,7), Мукачівського (60,7), Рахівського (33,8) районів та з міста Ужгород (154,6). Найменше – з Тячівського (19,9) району.

Середньообласний показник за 2023 рік становить 57,2 звернень на 10 тис. населення.

Протягом 2023 року у своїх зверненнях громадяни порушили 7120 питань з різної тематики. Традиційно основними питаннями є питання соціального захисту. За цією тематикою зареєстровано 5543 звернення, що становить 77,8 відсотка від їх загальної кількості.

За результатами проведеного аналізу, друге місце за актуальністю посідають звернення з питань житлової політики – 124, або 1,7 відс., порівнюючи з 2022 роком їх кількість зменшилася на 9.

Третє місце займають звернення з питань аграрної політики і земельних відносин – 55 або 0,7 відс. (їх кількість збільшилася на 15).

З питань комунального та дорожнього господарства – 51 або 0,7 відсотка від загальної кількості, забезпечення законності та охорони правопорядку – 34 або 0,4 відс., праці – 13 або 0,9 відс., освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 3 або 0,04 відсотка.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшло:

за формою надходження: поштою – 7034, через Інтернет – 427, на особистому прийомі – 7, через органи влади – 242, через засоби масової інформації – 0, від інших органів, установ, організацій – 78;

за ознакою надходження: первинні – 6748, дублетні – 12, неодноразові –264; повторних звернень – 67;

за видами: пропозиції (зауваження) – 17, заяви (клопотання) – 6782, скарги – 196, подяки – 5;

за статтю авторів звернень: чоловіча – 4219, жіноча – 2830;

за типом: телеграми – 0;

за суб’єктом: індивідуальні – 6967, анонімні – 2.

Відповідно до Переліку завдань, визначених Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 щодо яких прийнято рішення продовжити контроль за виконанням інформуємо, що протягом 2023 року:

питання про стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано, узагальнено та оприлюднено на офіційному веб-порталі за підсумками роботи за І квартал, перше півріччя 2023 року, дев’яти місяців та за 2023 рік в цілому;

функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час роботи якої звернулося 79 осіб; щоденно за телефоном довіри громадянам надавалися консультації з вирішення різних питань;

забезпечено першочерговий особистий прийом 7 багатодітних жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та 168 осіб з інвалідністю внаслідок війни, у зверненнях яких переважали питання надання грошової допомоги; про результати розгляду цих звернень заявників поінформовано письмово у встановлені законодавством строки;

розпорядженням голови облдержадміністрації від 21.12.2023 р. № 1201 „Про склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян” поновлено її склад у зв'язку із змінами та заплановано 03 січня 2024 року провести перше засідання.

відповідно до затвердженого начальником обласної військової адміністрації на 2023 рік графіку вивчено стан роботи зі зверненнями громадян у 20 структурних підрозділах облдержадміністрації. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” у ході вивчення оцінено рівень організації цієї роботи та надано практичну допомогу з її удосконалення. Узагальнені матеріали надіслано на місця для вжиття відповідних заходів;

відповідно до наказу керівника апарату облдержадміністрації „Про робочу групу” від 23.03.2023 № 7 вивчено роботу та надано практичну допомогу Тячівській, Хустській та Рахівській райдержадміністраціям щодо здійснення роботи зі зверненнями громадян. З урахуванням внесених змін до зазначеного наказу роботу із вивчення стану роботи із зверненнями громадян буде продовжено у 2024 році у Мукачівській, Берегівській та Ужгородській райдержадміністраціях;

проведено 12 днів контролю, у рамках яких перевірено стан виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян до органів влади вищого рівня;

вирішувалися проблемні питання, порушені у зверненнях учасників війни (15), інвалідів І групи (172), інвалідів ІІ групи (478), інвалідів ІІІ групи (555), учасників ліквідації аварії на ЧАЕС (31), багатодітних сімей (34), пенсіонерів (282); одиноких матерів (13) та інших громадян, які потребують соціального захисту;

здійснювався постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та за дотриманням термінів їх розгляду: на контролі перебувало 3588 звернень, що становить 50,4 відсотка від загальної кількості; підготовлено та надіслано 57 інформацій на звернення, які було взято на контроль органами влади вищого рівня.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” надавалася допомога у вирішенні питань, які надходили на урядову „гарячу лінію” від мешканців області. Протягом 2023 року державною установою „Урядовий контактний центр” було надіслано для розгляду за належністю та для інформування про вжиті заходи 11609 звернень, що на 4902 менше, ніж за 2022 рік. В основному громадяни зверталися з причин невиплати коштів внутрішньо переміщеним особам, забезпечення житлом, гуманітарною допомогою.

Для забезпечення виплат одноразових грошових допомог щороку затверджується обласна програма „Турбота”. У 2023 році малозабезпеченим жителям області з обласного бюджету надано грошову допомогу в сумі 3 493200,00 гривень. Всього на виконання програми „Турбота” використано 55 106 629,00 гривень, що на 25 318548,00 грн. більше, ніж у 2022 році.

Громадянам надавалися роз'яснення щодо можливості отримати правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”. Протягом 2023 року надано роз’яснення та консультації 10 особам.

Актуальні теми, що порушували у своїх зверненнях телеглядачі, висвітлюють і телеканали „Даніо” 21 канал”, „Мукачево „М-студіо” та ТРК „Хуст”, „Перший кабельний”, радіо „Закарпаття ФМ”, „Світ FM”, „ Єден” тощо.

Інформаційні повідомлення щодо звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування розміщуються також на веб-сайтах

transkarpatia.net, zakarpattya.net.ua, uzhgorod.net.ua, uzhgorod.in, ua-reporter.com, goloskarpat.info, karpatnews.in.ua, zak-kor.net, zaholovok.com.ua, ko.net.ua тощо.

Робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян продовжується.


Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли

до Закарпатської обласної державної  адміністрації –

обласної військової адміністрації  протягом першого півріччя 2023 року



За звітний період надійшло 2518 звернень. З них письмових – 2515. У порівнянні з першим півріччям 2022 року загальна кількість звернень громадян збільшилася на 1134. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулися 3597 осіб. 

Продовжується робота в системі електронного документообігу, яка стосується передусім електронних звернень громадян. Відповідно до змін, внесених до Закону України „Про звернення громадян”, щодо реєстрації електронних звернень протягом звітного періоду їх зареєстровано 420, що на 70 більше відповідного періоду минулого року.

За результатами розгляду з 2518 порушених питань, позитивно вирішено –  1972. На  110 питань надано відповідні роз'яснення, на 7 – відмовлено у зв'язку з тим, що не можуть бути вирішені в порядку, передбаченому чинним законодавством.

Від  органів влади вищого рівня протягом першого півріччя 2023 року  надійшло  123 звернення мешканців області, що більше на 17, ніж у першому півріччі  2022 року: до Офісу Президента України – 57 (менше на 14); до  Кабінету Міністрів України -  43  (більше  на 23); до Верховної Ради України –  23 (більше на 8). 

Найбільша питома вага звернень до органів влади вищого рівня від жителів Рахівського – 45 (44,1 відс.), Мукачівського – 23 (6,4 відс.), Хустського – 23     (9,2 відс.), Берегівського – 21 (7,8 відс.) районів та міста Ужгород – 20 (2,6 відс.). Найменша з Ужгородського  району  –  5 (0,9 відс.). 

Кількість повторних звернень, що надійшли протягом першого півріччя 2023 року,  залишилася сталою  і становить 21, або 0,8 відсотка від їх загальної кількості. Найбільше повторних звернень надійшло від жителів Мукачівського (8 або 3,9 відс.), Берегівського (9 або 0,3 відс.) районів.

Протягом першого півріччя 2023 року надійшло 70 колективних звернень, що складає 2,7 відсотка від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх кількість зменшилася на 41.  Загальна кількість осіб, що підписали колективні звернення, становить – 3597. Це пов’язано з тим, що значна частина листів підписана десятками осіб. 

Протягом  першого півріччя 2023 року у своїх зверненнях громадяни порушили  2518 питань  з різної тематики. Традиційно  основними питаннями є питання соціального захисту. За цією тематикою зареєстровано 2105 звернень, що становить 83,5 відсотка від їх загальної кількості.

За результатами проведеного аналізу,  друге місце  за актуальністю  посідають звернення з питань житлової політики – 65, або 2,5 відс.,  порівнюючи з  першим півріччям 2022 року  їх кількість збільшилася на  24.

Третє місце займають звернення з питань аграрної політики і земельних відносин – 35 або 1,4 відс. За перше півріччя 2022 року не надходило жодного звернення з цих питань.

Четверте  місце займають питання комунального та дорожнього господарства – 25  або 1,3 відсотка від загальної кількості. Порівнюючи з  першим півріччям 2022 року  їх кількість зменшилася на  17.

З питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 25 або 0,9 відс., забезпечення законності та охорони правопорядку – 15 або 0,5 відс., праці – 8 або 0,3 відс., охорони здоров’я – 5 або 0,2 відсотка.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян  надійшло: 

за формою надходження: поштою – 2515, через Інтернет – 420, на особистому прийомі – 3, через органи влади – 123, через засоби масової інформації – 0, від інших органів, установ, організацій – 43; 

за ознакою надходження: первинні – 2398, дублетні – 8, неодноразові – 91; повторних звернень – 21; 

за видами: пропозиції (зауваження) – 7, заяви (клопотання) – 2363, скарги – 107, подяки – 3;

за статтю авторів звернень: чоловіча – 1178, жіноча – 1332; 

за типом: телеграми – 0; 

за суб’єктом: індивідуальні – 2511, анонімні – 7.

Відповідно до Переліку завдань, визначених Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008,  щодо яких прийнято рішення продовжити контроль за виконанням, інформуємо, що протягом першого півріччя 2023 року:

    відповідно до розпорядження начальника обласної військової адміністрації „Про тимчасовий графік особистого прийому громадян у режимі роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” на період дії воєнного стану” від 03.01.2023        № 14  функціонувала пряма телефонна лінія, під час роботи якої  звернулося 35 осіб; щоденно за телефоном довіри громадянам надавалися консультації з вирішення різних питань; 

відповідно до затвердженого начальником обласної військової адміністрації на 2023 рік графіку здійснено перевірки  стану  роботи зі зверненнями громадян у десяти структурних підрозділах облдержадміністрації. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 630 „Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” у ході перевірок  оцінено рівень організації цієї роботи та надано практичну  допомогу з її удосконалення. Узагальнені матеріали  надіслано  на місця для вжиття відповідних заходів; 

відповідно до наказу керівника апарату облдержадміністрації „Про робочу групу”  від 23.03.2023 № 7 вивчено роботу та надано практичну допомогу Тячівській та Хустській райдержадміністраціям щодо здійснення роботи зі зверненнями громадян. З урахуванням  внесених змін до зазначеного наказу роботу із вивчення  стану роботи із зверненнями громадян буде продовжено у вересні 2023 року у Рахівській, Мукачівській, Берегівській та Ужгородській райдержадміністраціях;

проведено  шість Днів контролю, у рамках яких перевірено стан виконання доручень, наданих за результатами розгляду звернень громадян до органів влади вищого рівня;

        здійснювався  постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та за дотриманням термінів їх розгляду: на контролі перебувало 2385 звернень, що становить 94,7 відсотка від загальної кількості; 

        вирішувалися  питання, порушені у зверненнях учасників бойових дій (677), інвалідів І групи (102), інвалідів ІІ групи (230), інвалідів ІІІ групи (227), учасників ліквідації аварії на ЧАЕС (18), багатодітних сімей (29), пенсіонерів (166); одиноких матерів (13) та інших громадян, які потребують соціального захисту;

        питання про стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано, узагальнено та оприлюднено на офіційному веб-порталі за підсумками  роботи за   І квартал та перше півріччя 2023 року.

        Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів  виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” надавалася допомога у вирішенні питань, які надходили на урядову „гарячу лінію” від мешканців області. Протягом першого півріччя 2023 року державною установою „Урядовий контактний центр” було надіслано для розгляду за належністю та для інформування про вжиті заходи 6272 звернення, що на 1181 більше, ніж за такий період 2022 року. В основному громадяни зверталися з причин невиплати коштів внутрішньо переміщеним особам, порушення графіків прогнозованих годин включення/відключення електроенергії у зимовий період, про причини підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, змін у порядку надання субсидій.

Для забезпечення виплат грошових допомог малозабезпеченим громадянам області та військовослужбовцям і членам їх родин затверджено Регіональну програму „Турбота” та  Регіональну програму соціальної підтримки ветеранів війни, військовослужбовців та членів їх сімей на 2023-2024 роки. Протягом першого півріччя 2023 року малозабезпеченим жителям області (567 осіб) та  для соціальної підтримки ветеранів війни, військовослужбовців, членів їх родин (1920 осіб) з обласного бюджету використано 15 048 000,00 грн. 

Громадянам надавалися роз'яснення щодо можливості отримати правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”. 

Актуальні теми, що порушували у своїх зверненнях телеглядачі, висвітлюють і телеканали „Даніо” 21 канал”, „Мукачево „М-студіо” та ТРК „Хуст”, „Перший кабельний”, радіо „Закарпаття ФМ”, „Світ FM”, „ Єден” тощо.

Інформаційні повідомлення щодо звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування  розміщуються   також   на    веб-сайтах

transkarpatia.net, zakarpattya.net.ua, uzhgorod.net.ua,  uzhgorod.in, ua-reporter.com, goloskarpat.info, karpatnews.in.ua, zak-kor.net, zaholovok.com.ua, ko.net.ua тощо.

Робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян  продовжується.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux