Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Закарпатської облвійськадміністрації протягом І кварталу 2024 року


Протягом І кварталу 2024 року на адресу керівництва обласної військової адміністрації надійшло 1414 звернення, що на 231 більше відповідного періоду минулого року. Із них: усних ( телефонних – 10 ( І квартал 2023 р. – 21), письмових – 1292 (І квартал 2023 р. – 1162). Зареєстровано 110 електронних звернень (І квартал 2022 р. - 164).

Кількість звернень, що надійшла від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2024 року збільшилася на 20 і становить 102 звернення. До Офісу Президента України надходження звернень зменшилося на 10 та становить 34, до Кабінету Міністрів України збільшилося на 19 і становить 44, до Верховної Ради України збільшилося на 11 і становить 24 звернення.

Найбільша питома вага звернень до органів влади вищого рівня від жителів Рахівського – 26 (35,6 відс.), Мукачівського – 21 (7,5 відс.), Хустського – 15 (8,5 відс.), Тячівського – 13 (12,7), Берегівського – 12 (7,5 відс.) районів та міста Ужгород – 16 (5,5 відс.). Найменша з Ужгородського району – 7 (2,3 відс.).

За цей період надійшло 37 колективних звернень, що на 1 більше проти відповідного періоду 2023 року. Під значною частиною листів були десятки підписів, тому загальна кількість громадян, які звернулися колективно, становить 3341 особа.

З розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше звернення надходили з Ужгородського (177,8), Тячівського (171,9), Мукачівського (261,5) районів та м.Ужгород (116,3), найменше з Рахівського (59,8) району. Середньообласний показник за І квартал 2023 року становить 95,2 звернень на 10 тис. населення.

Кількість повторних складає 11 звернень, що становить 0,7 відсотка від їх загальної кількості.

Від найменш соціально захищених верств населення – інвалідів різних нозологій, ветеранів війни і праці, членів багатодітних родин та одиноких матерів та ін. соціальних категорій надійшло 424 звернення. Ці категорії громадян особливо турбують проблеми матеріальної підтримки, оплата житлово-комунальних послуг та медичного забезпечення.

У зверненнях громадян порушено 1414 питань різноманітного характеру. Як завжди найбільше заяв надійшло з питань соціального захисту, які посіли перше місце – 1050, або 74,3 відсотка.

Також громадянами порушувалися питання: забезпечення житлом – 19, або 1,3 відс., комунального та дорожнього господарства – 29, або 2,1 відс., аграрна політика і земельні відносини – 4, або 0,1 відс., забезпечення законності та охорони правопорядку, запобігання корупції – 25, або 1,7 відс., праці і заробітної плати – 5, або 0,3 відс. тощо.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшло:

за формою надходження: поштою – 1292 звернення; через Інтернет – 110, на особистому прийомі – 0; через органи влади – 102; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 15;

за ознакою надходження: первинні – 1364; дублетні –12; неодноразові – 25, повторних звернень – 11;

за видами: пропозиції (зауваження) – 4; заяви (клопотання) – 1327; скарги – 38; подяки –0;

за статтю авторів звернень: чоловіча – 773, жіноча – 630;

за типом: телеграми – 0;

за суб’єктом: індивідуальні –1377, анонімні – 0.

Для забезпечення виплат одноразових грошових допомог щороку затверджується обласна програма „Турбота”. Протягом І кварталу 2024 року 134 малозабезпеченим мешканцям області з обласного бюджету надано грошову допомогу в сумі 389 500,00 грн, що на 78 700,00 грн. менше відповідного періоду 2023 року. Всього на виконання програми „Турбота” використано 2 111 480,00 грн.

Крім того, учасникам бойових дій (пораненим, інвалідам), сім'ям загиблих, зниклих безвісти та полонених військовослужбовців (1514 осіб) надано грошову допомогу у сумі 9 709000,00.

За звітний період продовжувалася робота щодо виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади":

проаналізовано та узагальнено за підсумками роботи за 2023 рік та І квартал 2024 року питання про стан роботи зі зверненнями громадян. Інформації та статистичні звіти за 2023 рік надсилалися Офісу Президента України;

функціонувала пряма телефонна лінія „Запитай у влади”, під час роботи якої звернулося 10 осіб; щоденно за телефоном довіри громадянам надавалися консультації з вирішення різних питань, а також щодо можливості отримати

правову допомогу в районних бюро з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Закону України „Про безоплатну правову допомогу”;

відповідно до затверджених головою обласною державною адміністрацією – начальником військової адміністрації графіків :

проведено три дні контролю (підготовлено інформації);

відповідно до наказу керівника апарату облдержадміністрації від 18.10.2023 р. № 17 – вд вивчено роботу та надано практичну і методичну допомогу апарату Ужгородської районної військової адміністрації (підготовлено інформацію);

здійснювався постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та за дотриманням термінів їх розгляду: на контролі перебувало 953 звернення, що становить 67,3 відсотка від загальної кількості;

забезпечено першочерговий розгляд звернень 74 осіб з інвалідністю внаслідок війни та 2 багатодітних жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, у зверненнях яких переважали питання надання грошової допомоги. Про результати розгляду звернень заявників поінформовано.

Інформаційні повідомлення щодо звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування розміщуються також на веб-сайтах transkarpatia.net, zakarpattya.net.ua, uzhgorod.net.ua, uzhgorod.in, ua-reporter.com, goloskarpat.info, karpatnews.in.ua, zak-kor.net, zaholovok.com.ua, ko.net.ua тощо.

Робота з виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та інших нормативно-правових документів з питань роботи зі зверненнями громадян продовжується.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux